דמי מזונות בגירושין

דמי מזונות בגירושין

דמי מזונות בגירושין

כמו בכל נושא משפטי הנוגע לגירושין, גם בנושא דמי המזונות אין נוסחה מדויקת היכולה להתאים לכל זוגות ההורים המחליטים להתגרש. תהליך הגירושין להורים עם ילדים הוא תהליך רגשי וכלכלי עם השלכות על עתידם הן של ההורים והן של הילדים. לכן, כל החלטה המתקבלת בין בני הזוג או על-פי קביעה של בית המשפט, צריכה להיעשות בצורה מושכלת ובהתאם למקרה. דמי מזונות בגירושין יכולים להיקבע על-ידי הסכם חתום בין ההורים או על-ידי פסק דין של בית משפט לעינייני משפחה.

ניסוח הסכם גירושין בגישור

אם קיבלתם החלטה סופית להיפרד באופן רשמי, גישור בתהליך גירושין הוא חשוב ביותר ויכול לפתור בעיות רבות היכולות לעלות עקב יחסים עכורים בין בני הזוג העומדים להתגרש. המטרה של הגישור בתהליך הגירושין היא להגיע להסכמה בנושאים מהותיים המשפיעים על חיי היום יום של ההורים ושל הילדים המשותפים שלהם.

את ניסוח ההסכם יבצע עבורכם עורך דין מקצועי לדיני משפחה בעל התמחות בגישור, בכדי להביא אתכם להסכמות באחד הנושאים החשובים ביותר בתהליך הגירושין והוא – דמי המזונות. את דמי המזונות ניתן לקבוע בניסוח ההסכם לאחר שנלקחו בחשבון הפרמטרים הכלכליים של שני ההורים, צרכי הילדים, גיל הילדים, חלוקת זמני השהות ועוד. עורך דין מקצועי לדיני משפחה יידע לכוון אתכם לקביעת דמי המזונות באופן המתאים והמיטיב ביותר עבורכם.

 

דנה יצחק פיקר משרד עו"ד הוא אחד מהמשרדים הבולטים היום בתחום דיני המשפחה עם צוות עורכי דין מקצועי ומנוסה. ליצירת קשר עם צוות המשרד, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן