הסדר חוב בהוצאה לפועל

הסדר חוב בהוצאה לפועל

על הסדר חוב בהוצאה לפועל

הסדר חוב בהוצאה לפועל נעשה למעשה מול הנושים השונים. ההסדרים מול הנושים ופריסת החובות באופן שמאפשר לסגור אותם ואת התיקים בהוצאה לפועל יכולים בסופו של ההליך לשחרר את החייב מסחרור החובות ולצאת לדרך כלכלית חדשה. הסדר חוב בהוצאה לפועל הינו הליך שונה מהסדר נושים בפשיטת רגל.

תקפידו של ההוצאה לפועל

ההוצאה לפועל הוא למעשה חלק מהזרוע המבצעת של בתי המשפט ונועד, לשם יישומם של הליכים משפטיים באופן מנהלי וביצועי. מנגנוני הגבייה של ההוצאה לפועל מוגדרים בחוק ומטרתם, לאפשר גבייה של החובות לזכאים לכך על פי הדין. בחקיקה ניתנו הגנות לחייבים, המאפשרים עיכוב או ביטול של ההליכים, במקרים מסוימים. הוצאה לפועל יכולים להגביל את רישיון הנהיגה של החייב ולהקשות בכך, על יכולתו של האדם לפרוע את חובותיו. בנוסף ההוצאה לפועל יכולים לבצע עיקול על המשכורת וגביית חובות מנכסים שונים.

לגבי ביצוע בדיקות מקדמיות

במהלך גיבוש הסדר חובות הוצאה לפועל יש לבצע בדיקה של כלל התיקים ולהבין את היקף החובות, מהות החובות ומספר הנושים על מנת להביא להסדר חוב מיטבי. יש להבין את יכולת ההחזר השל החייב על מנת שהסכומים של הסדר חובות הוצאה לפועל יהיו כאלה שיסגרו את החובות ויפסיקו את הסחרור הכלכלי. במידה וגובה החובות וחוסר היכולת לגבש הסדרי פריסה בהסכמת הצדדים יתכן וכדאי לפנות להליך פשיטת רגל.

הליך איחוד תיקים ומשמעותו

במהלך הסדר חוב בהוצאה לפועל ישנה אפשרות לאיחוד תיקים ולאגד את תיקי ההוצאה לפועל השונים שמתנהלים נגד אדם לתיק אחד ולהימנע מהצורך להתמודד עם מספר תיקים בעת אחת. באיחוד תיקים קשה לסגור את החובות ולמעשה החובות נפרסים לאורך תקופה ארוכה בהתאם ליכולות ההחזר של החייב. עוד לפני איחוד תיקים כדאי להיעזר בעו"ד המתמחה בתחום לצורך משא ומתן עם הנושים השונים על הסדרי חוב.

הסדר חוב בהוצאה לפועל עם עו"ד מקצועית ומנוסה

אם אתם בסחרור כלכלי וחובות ורוצים לגבש הסדר חוב בהוצאה לפועל , כדאי לכם להכיר את עורכת דין והמגשרת, דנה יצחק פיקר. משרד עו"ד דנה יצחק פיקר מתגאה במתן שירותים משפטיים איכותיים ומקצועיים בשקיפות מלאה ובעורבות מלאה של הלקוח בכל שלב והחלטה. המשרד מתמחה בדיני משפחה ומעמד אישי, חוזים, נדל"ן, נזיקין והוצאה לפועל.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן