ניהול תיק גירושין

ניהול תיק גירושין

ניהול תיק גירושין בהליך משפטי


ההליך המשפטי של ניהול תיק גירושין יכול להיות ארוך ומתיש הן בבית הדין הרבני והן בבית הדין לדיני משפחה. מכיוון שישנם נושאים רבים העומדים על הפרק בעת תהליך הגירושין, הפסיקה לגבי נושא מסוים יכולה לקחת זמן ולעבור שלב של בדיקת עובדות, מסמכים וטענות של שני הצדדים. כאשר יש ילדים משותפים לבני הזוג המתגרשים, נכנסים נושאים נוספים לדיונים בבית המשפט הרלוונטיים לעתיד ההורים והילדים כגון ענייני משמורת, סכום התשלום לדמי מזונות וזמני שהות.


משמורת ילדים וזמני שהות

בני זוג עם ילדים הנמצאים בתהליך גירושין, צריכים לעבור גם את שלב קביעת המשמורת על הילדים ושלב קביעת זמני שהות. ברגע שאין הסכמה בין שני הצדדים וגישור גירושין לא הביא להסכם חתום, בית המשפט לדיני משפחה או בית הדין הרבני יצטרך להתערב בהחלטה לגבי המשמורת על הילדים ולגבי זמני השהות לטובת הילדים.

חלוקת רכוש ותשלום מזונות

בכל תהליך גירושין הנושא הכלכלי צף ועולה בכל דיון בבית המשפט. ישנן מחלוקות רבות אצל בני זוג בתהליך גירושין בכל הנוגע לחלוקת רכוש ותשלום דמי מזונות. ליווי משפטי של עורך דין מומחה לדיני משפחה, יסייע לכם בהכנת כתב התביעה לבית המשפט או לבית הדין הרבני משלב זה, עורך הדין לדיני משפחה ילווה אתכם לאורך כל הדיונים בבית המשפט וייתן לכם ייצוג הולם לטענות שלכם כלפי בן או בת הזוג בתהליך הגירושין שלכם.


ניהול תיק גירושין עם משרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר

רוצים לקבל ייצוג משפטי מקצועי לניהול תיק גירושין? זה הזמן לפנות למשרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר הכולל עורכי דין מומחים בתחום דיני המשפחה.
עורכת הדין דנה יצחק פיקר נחשבת למובילה כיום בליווי וייצוג משפטי של לקוחות בתהליך הגירושין.
תהליך גישור במשפחה לפני הגעה לערכאות משפטיות

בכדי שתוכלו להתחיל בתהליך גישור בפרידה עם מגשר או מגשרת, אתם יכולים לפנות למשרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר המספק שירות גישור מקצועי של עורכי דין בנושאים הנוגעים לדיני משפחה כגון גישור עסקי, גישור להסכמי ממון, גישור משפחתי בנושאי ירושה וצוואות וכמובן גישור בנושאי גירושין.

ליווי וייעוץ משפטי לתהליך גישור בפרידה של משרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר

צוות משרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר, ישמח ללוות אתכם בכל תהליך גישור במשפחה הדרוש לכם על מנת שתגיעו לסיכום בעל-פה ובכתב שיאפשר לכם לפתוח דף חדש בחיים עם שגרה בריאה וטובה לכם ולילדים.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן