עו"ד הוצאה לפועל

עו"ד הוצאה לפועל

אנשים הנקלעים לחובות, יכולים לבצע בדיקת חוב פשוטה ולגלות שנפתח להם תיק בהוצאה לפועל. פתיחת תיק במערכת זאת נדרשת כאשר גוף או יחיד אינו מצליח לגבות חובות מבעל החוב. רשות האכיפה מאפשרת לחייבים לגבות את חובם בהתאם לדין. ההוצאה לפועל הוא למעשה חלק מהזרוע המבצעת של בתי המשפט ונועד לשם יישומם של הליכים משפטיים. רשות האכיפה והגביה יכולה להטיל על החייב עיקולים על משכורות או נכסים, הקפאת רישיון נהיגה ועוד. כל זאת על מנת לגרום לחייב לשלם את חובו. מנגד קיימות דרכי הגנה על החייב המאפשרים עיכוב או ביטול של ההליכים.

עתיד נטול חובות עם עו"ד דנה יצחק -פיקר

הדרך המומלצת להתמודד עם הבירוקטיה המסורבלת מול רשות האכיפה והגבייה היא באמצעות ייעוץ משפטי. חשוב ביותר להיוועץ בעו"ד העוסק בתחום המשפט האזרחי שיעניק את האסטרטגיה המתאימה על מנת לסגור את החוב בתיק בהקדם האפשרי. במהלך גיבוש הסדר חובות הוצאה לפועל יש לבצע בדיקה של כלל התיקים ולהבין את היקף החובות ומספר הנושים. במידה וגובה החובות גבוה מידי ולחייב אין יכולת להסדיר את חובותיו יתכן וכדאי לפנות להליך פשיטת רגל.עורכת דין והמגשרת, דנה יצחק פיקר, מתגאה בניסיון רב שנים מול מערכת הגביה והאכיפה של הוצאה לפועל. עם ליווי מקצועי על ידה, תתואם הדרך המתאימה ביותר ליכולות החייב שיוכל לחתור במהרה לחיים נטולי חובות.

סוגי פתיחת תיק

פתיחת תיק מתרחשת בשני אופנים ולכל אופן תנאים משלו ואינו נתון לבחירת החייב.

סכום קצוב: מוגבל לתקרה של עד 75 אלף ש"ח ותנאי הכרחי הוא כאשר ניתן להוכיח הפרה מפורשת של התחייבות או חוזה.

תיק שטרות: כאשר זוכה מחזיק בפסק דין, צ'ק, חשבונות או כל מסמך המחייב את החייב לשלם להם. במקרה זה אין צורך בהתערבות בית המשפט.

הפחתת החוב או ביטולו באמצעות טענות הגנה

אמצעי ראשון שעו"ד הוצל"פ מוסמך ומנוסה יפעיל למען הלקוח, הוא טענות הגנה והתאמתם למצבו של החייב. ישנן טענות של פעולה בחוסר תום לב של הנושה (התובע) או הפרת הסכם בין הנושה לחייב. (הנושה לא ביצע פעולה בתיק במשך זמן רב ולכן ניתן לדרוש מחיקת חוב ואף ביטולו. עורכת דין והמגשרת, דנה יצחק פיקר מתגאה בניסיון רב שנים מול מערכת הגביה והאכיפה של הוצאה לפועל. המשרד בהנהלתה מתגאה במתן שירותים משפטיים איכותיים, מתמחה בדיני המשפט האזרחי וטיפול בתיקי הוצאה לפועל ומלווה לקוחות מכל הארץ בתהליכים המורכבים מול הוצאה לפועל.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן