עו"ד לענייני ירושה

מאמרים מקצועיים עורכת דין מקצועי

על פי חוק העיזבון בהיעדר צוואה עובר ליורשים על פי סדר ירושה קבוע, כאשר הסדר הוא בן/בת זוג, ילדיו ונכדיו גם קרובי משפחה מדרגות שונות נמצאים בסדר כאשר אין קרובים ברמה ישירה יותר ערעור לצו קיום צוואה ערעור על הצוואה אפשרי רק עם עולה סיבה המנוגדת לדיני ירושה שקבע המחוקק ואלו: פגמים בצוואה, מעורבות בעריכת הצוואה, העדר כשירות של המוריש בעת הכתיבה, השפעה בלתי הוגנת וטענה לצוואה לא תקפה או מזויפת. תפקידו של בית המשפט להכריע במקרים מסויימים, כאשר על פי דיני ירושה ועיזבון, הצוואה האחרונה היא שקובעת, במידה ונכתבה בצלילות וללא התערבות או השפעה.

 

התייעצות עם עורך דין

 

כאשר אצל היורש/ יורשים עולה הרצון לערער ולהתנגד להתנגד לצוואה . כדאי להיוועץ תחילה עם עורך דין המתמחה בתחום, על מנת להבין אם נעשה מהלך נגד החוק. יחד עם עו"ד המומחה לתחום ניתן להגיש כתב ההתנגדות לקיום הצוואה. במידה ויינתן פסק דין הפוסל את הצוואה על פי דיני ירושה ועיזבון, חוזרים לסדר הירושה על פי הדין.

 

על פי דיני ירושה, כל אדם יכול לערוך את צוואתו בעצמו. עם זאת מומלץ לנסח ולחתום בעזרת ובנוכחות עורך דין, על מנת להימנע מניסוח לא תקין וזה יעורר התנגדות ומריבה בין היורשים דיני ירושה ועיזבון עם עו"ד לענייני ירושה משרד העו"ד דנה יצחק פיקר, מתגאה במתן שירותים משפטיים איכותיים ומקצועיים בשקיפות מלאה וליווי מקצועי של הלקוח בכל שלב והחלטה. המשרד מתמחה בדיני משפחה ומעמד אישי, חוזים, נדל"ן, נזיקין והוצאה לפועל. באשר לדיני ירושה ועיזבון הצוות המומחה יעניק טיפול אישי בנושאים הבאים:

 

  • ניסוח צוואה.
  • חתימה על צוואה ואישורה הסופי.
  • התנגדות לצוואה.
  • ביטול צוואה.
  • הגנה על צוואה.
  • הפקדת צוואה אצל הרשם לענייני ירושות.
  • חלוקת עיזבון ליורשים.
  • בקשות לצו ירושה.

 

המשרד גם ידע לנהל תיקי לקוח במקרים בהם בעל העיזבון נפטר ואין צוואה כתובה המפרטת את דרך חלוקת הרכוש, הכסף והנכסים ליורשים.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן