עורך דין בכפר סבא

עורך דין בכפר סבא

עורך דין בכפר סבא

בישראל אין חובה להשתמש בשירותיו של עורך דין מוסמך, וכל אדם רשאי לייצג את עצמו בהליכים משפטיים. אף על פי כן, לבחירה שלא להיות מיוצג על ידי עורך דין בכלל יש מחירים כבדים.
תחילה, כללי הפרוצדורה המחמירים בדין הישראלי אינם מאפשרים לשגות ולתקן כתבי טענות ובקשות ללא הרף. בנוסף, בקשות שאינן במקומן שמכבידות על הצד שכנגד גוררות הטלת הוצאות משפט. לבסוף, אדם שאינו בקיא בחוק, בפסיקה ובפרוצדורה המשפטית יתקשה להוכיח את טענותיו בבית המשפט וצפוי להפסיד בהליך המשפטי.
לכן, במידה שאתם מתגוררים באיזור השרון והמרכז וצפויים לנהל הליך משפטי בכלל והליך העוסק בדיני המשפחה בפרט, רצוי שתיעזרו בשירותיו של עורך דין מוסמך ומנוסה.

במה עוסק עורך דין בכפר סבא?

כיום, פועלים עשרות עורכי דין בכפר סבא ועוסקים בתחומים רבים ומגוונים, לרבות דיני משפחה (ובכלל זה, עריכת צוואות, עריכת הסכמי ממון, מתן ייפוי כוח מתמשך וגירושין), משרד עו"ד וגישור דנה יצחק פיקר הפועל בכפר סבא הוא מהמשרדים המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה.
עורך דין משפחה עוסק בכלל התחומים העוסקים בהקמתה, ניהולה ופירוקה של משפחה. עם תחומים אלה ניתן למנות הסכמים שונים בין בני הזוג, ניהול מעמד של ידועים בציבור, טיפול בענייני אפוטרופסות ומשמורת, טיפול בצוואות וירושות, מתן ייפוי כוח מתמשך וניהול הליכי גירושין.

עורך דין בכפר סבא דינה פיקר

כיצד לבחור עורך דין משפחה?


במידה ואתם מעוניינים בייעוץ משפטי מקיף או בליווי מקצועי בהליכים מורכבים בתחום דיני המשפחה, עליכם לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי שיוכל להעניק לכם טיפול מהיר ואפקטיבי ולתת מענה לאינטרסים שלכם. ואולם, פרט לבחירה בעורך דין שיגשים את שאיפותיכם בצורה המיטבית, יש לבחור בעורך דין שמבין את מורכבותם של הליכים אלה, וילווה אתכם ברגישות, תוך מתן יחס אישי. בבואכם לבחור עורך דין בכפר סבא, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ולקרוא המלצות על אודות המשרדים השונים.

עו"ד גירושין

כידוע, הליך הגירושין מלווה בקשיים רגשיים ניכרים, והוא גורר עמו השלכות חוקיות, כלכליות ואישיות. בשנים האחרונות עלה דרמטית שיעור הגירושין במדינת ישראל, וכיום, כשליש מהזוגות הנשואים בוחרים לסיים את נישואיהם. לכן, הביקוש עבור עורך דין לענייני גירושין נמצא במגמת עלייה מתמדת.
ואולם, עורכי דין לענייני גירושין נדרשים לגלות אמפתיה ורגישות מיוחדת כלפי לקוחותיהם, אשר נמצאים בעיצומו של משבר. הליך הגירושין מלווה במחלוקות רבות במגוון היבטים, החל מדמי המזונות וחלוקת הרכוש, עובר במאבק על משמורת על הילדים וכלה בבעלות בעסקים משותפים.
לכן, מומלץ להיעזר כבר בשלבים הראשוניים של ההליך בשירותיו של עורך דין אשר עוסק בתחום, על מנת להבין מהן האפשרויות העומדות בפניכם ומהן ההשלכות הצפויות של כל החלטה אשר תקבלו.
כמו כן, לאור העובדה שהליכי גירושין עשויים להיגרר זמן רב ומצריכים תיאום בין שני הצדדים, מומלץ לבחור בעורך דין שפועל באזור מגוריכם. לכן, במידה ואתם מתגוררים באזור השרון, מומלץ לבחור עורך דין בכפר סבא.

השאירו כאן את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם

צור קשר

עורך דין בכפר סבא

מירוץ הסמכויות

קיימות בישראל שתי מערכות שיפוט המחזיקות בסמכויות מקבילות לדון בגירושין (לרבות משמורת על ילדים, חלוקת רכוש, תשלום מזונות, חינוך הילדים וכן הלאה) – בתי משפט לענייני משפחה ובתי דין רבניים. סיטואציה זו, שבמסגרתה שתי ערכאות משפטיות מחזיקות בסמכויות מקבילות, נקראת מרוץ סמכויות.
מבחינה פרקטית, בא לידי ביטוי מירוץ הסמכויות בכך שבן/בת הזוג ממהרים להגיש תביעה בבית הדין שצפוי להגן על האינטרסים שלו.

עורך דין לענייני צוואה

מרבית האנשים לא יתקלו בהליכים פליליים לאורך חייהם. אנשים רבים אף לעולם לא יגישו תביעה בבית המשפט בימי חייהם. אף על פי כן, כולנו ניתקל בשלב זה או אחר בחיינו בתחום הירושות והצוואות.
תחום הירושות והצוואות במדינת ישראל מוסדר בחוק הירושה, חוק הירושה מסדיר כיצד יש לערוך צוואה ובאילו צורות ניתן לנסח אותה. בנוסף, קובע החוק כללים שיש לפעול על פיהם במקרה שבו הנפטר לא ניסח צוואה.
עורך דין לענייני צוואה מסייע ללקוחותיו לנסח את צוואתו באופן שאינו משתמע לשתי פנים כדי למנוע סכסוכים עתידיים.. כמו כן, מסייע עורך דין צוואה ליורשים לממש את כתב הצוואה או להוציא צו ירושה במקרים שבהם לא נוסחה צוואה.
לאור העובדה שאנשים רבים אינם טורחים לכתוב צוואה, או ערכו צוואה שמנשלת יורש פוטנציאלי לא פעם מוצאות את עצמן משפחות בסכסוכי ירושה קשים שנובעים מרצון בני המשפחה לרשת חלק מרכוש הנפטר. במקרים כאלה, על היורשים הפוטנציאליים לפנות לבית המשפט ולהציג את זכותם לרשת.
כיום, קובע חוק הירושה כי בן זוגו של הנפטר זכאי לקבל מחצית מהרכוש וילדיו מקבלים את המחצית הנותרת. ואולם, ישנם לא מעט חריגים להסדר זה. לדוגמה, במידה שהנפטר ובן זוגו לא היו נשואים עליו להוכיח כי הם היו ידועים בציבור. כמו כן, במקרים רבים יורשים טוענים כי הנפטר הותיר אחריו צוואה שבעל פה, שאת קיומה יהיה עליהם להוכיח.

עורך דין בכפר סבא

עורך דין הסכמי ממון

הסכם ממון שנוסח כהלכה יעניק ביטחון ושקט נפשי שיחסכו שלל בעיות עתידיות. בהתאם לברירת המחדל אשר קבועה בחוק יחסי ממון בין בני זוג, , במקרה של גירושין, כל אחד מבני הזוג זכאי לקבל מחצית מרכוש והממון המשותף.
ואולם, במידה שבני הזוג מעוניינים שבמקרה של גירושין, הנכסים יופרדו ולא יוחלקו בין הצדדים בצורה שוויונית, עליהם להסדיר את הנושא מראש בהסכם ממון מפורט. ניתן לערוך הסכם ממון לפני הנישואין (הסכם קדם נישואין) או במהלך הנישואין.
אמנם, כולנו מאמינים כי "לנו זה לא יקרה" אך הנתונים לא משקרים. מספר הליכי הגירושין במדינת ישראל הולך ומאמיר. לכן, על מנת להגן על האינטרסים שלכם בצורה מאוזנת, הוגנת וראויה ולאפשר לכם להמשיך בזוגיות מאושרת ובריאה, מומלץ לערוך הסכם ממון.


עורך דין ייפוי כוח מתמשך


ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך שמאפשר לכל בגיר להעניק הרשאה לאדם אחר לבצע עבורו פעולות בשמו, בכל תחומי החיים: רפואיים, אישיים, רכושיים. המסמך נחתם וצופקד במשרדי האפוטרו]וס הכללי וחלילה במקרה שהאדם הופך להיות לא כשיר מסמך הייפוי כוח נכנס לתוקף.
עריכת ייפוי כוח מתמשך מייתרת את הצורך במינויו של אפוטרופוס לאדם במקרה שבו מצבו לא מאפשר לו לבצע פעולות ולקבל החלטות. אדם אשר מעוניין למנות מיופה כוח רשאי לכלול בייפוי הכוח הנחיות מקדימות בנושאים הרכושיים , הרפואיים והאישיים. הגורם המוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך הוא עורך דין אשר הוסמך לכך על ידי האפוטרופוס הכללי, לאחר שעבר הכשרה מקיפה בתחום.

תהליך גישור בפרידה

כאשר זוג מחליט להתגרש, צפות לא מעט אמוציות, כעסים, וחששות מהעתיד לבוא. כאשר אין מי שיצנן את הרוחות הלוהטות, עלולה להיפתח מלחמת חורמה ממושכת וכואבת שעלולה להשפיע לרעה על בני הזוג ויותר מכל על הילדים.
מטרתו של הליך גישור גירושין היא להניח בצד את האגו, הכעסים, הרצון בנקמה והמלחמות, ולהסתכל על הצרכים של בני הזוג והילדים המשותפים. גישור מוצלח מסתיים בהסכם גירושין מקיף וכולל אשר תואם את הצרכים והיכולות של הצדדים, וחוסך משאבים רבים, הליכים משפטיים יקרים וארוכים ומפח נפש.

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן