עורך דין משפחה בהרצליה

עורך דין משפחה בהרצליה

עורך דין משפחה בהרצליה

על עבודתו של עורך דין משפחה בהרצליה

עורך דין משפחה בהרצליה עוסק רבות בניסוח הסכמי ממון בין בני זוג. מטרתו של הסכם הממון היא להסדיר את אופן חלוקת הרכוש בין בני הזוג, במידה והם ייפרדו. הסכם הממון בין בני הזוג, צריך להתייחס בפירוט גם לגבי הרכוש המשותף שהצטבר במהלך הקשר, כמו גם לרכוש מלפני הנישואים. כפי שיודע כל עורך דין משפחה בהרצליה כאשר מדובר על הסכם ממון בין ידועים בציבור, יש צורך להגדיר בהסכם בדיוק ממתי יתחיל מועד תחילת השיתוף.

הסכם ממון מפורט

עבור ניסוח כל הסכם ממון בין בני זוג מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין משפחה בהרצליה על מנת שיהיה מקיף ומקצועי. ההסכם צריך להיות מפורט ככל שניתן ולכלול התייחסות לגבי כל סוגי הרכוש הרלוונטיים כולל, ירושות, דירות, קרקעות, חסכונות, עסקים ועוד. הסכם ממון צריך שייעשה בהתאם לרצונות בני הזוג, על מנת שבמידה ובני הזוג נפרדים, חלוקת הרכוש תתבסס על ההסכם בחתום דבר שיכול במקרים רבים לפתור מחלוקות כלכליות ולהקל על הפרידה ככל שניתן. מומלץ להיעזר בעורך הדין המומחה לתחום של ניסוח הסכמי ממון, הגדרת הרכוש משותף, אופן איזון המשאבים, כמו גם בהבדלים בנוגע לדיני משפחה בין הדין הדתי והמשפט האזרחי. לאחר חתימת הסכם ממון של בני זוג ידועים בציבור, חשוב להגיש את ההסכם לבית המשפט, על מנת שזה יאשרר אותו כדין על ושההסכם יקבל תוקף משפטי.

על עריכת צוואה בסיוע של עורך דין

מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין צוואות בהרצליה על מנת לכתוב ולערוך צוואה. ייצוג משפטי יכול להבטיח את הוצאתה אל הפועל של הצוואה, בהתאם לכוונת המוריש לאחר פטירתו. שמירה על החוק ושימוש בשפה המשפטית הרלוונטית בדיני ירושה, בעת ניסוח הצוואה, יכולים במקרים רבים אף למנוע את המעורבות של מי מהיורשים באופן שאינו הוגן, בזמן כתיבת הצוואה. ניסוח משותף עם עורך דין צוואות בהרצליה יכול למנוע טענות לחוסר כשירות של המוריש בעת הכתיבה ואך להפחית את הסיכוי להתפתחות של סכסוך משפטי בין היורשים, עקב טענות למעורבות, השפעה או צלילות הדעת של כותב הצוואה.

לגבי הוצאת הצוואה אל הפועל

את הליכי קיום הצוואה מבצעים מול הרשם לענייני ירושה. ההליך מתחיל עם הגשת בקשה למתן צו קיום צוואה. בבקשה יש לפרט את פרטי הצוואה ואת זהות המוריש ויורשיו. לבקשה צריך לצרף תצהיר של עורך דין ירושות בהרצליה או כל מקום אחר שמאמת את פרטי הבקשה, בצירוף תעודת הפטירה הרשמית ממשרד הפנים. לאחר קבלת הבקשה וההכרזה לגבי תקפותה המשפטית, ניתן להוציאה אל הפועל ולהתחיל לחלק את עזבונו של המוריש בהתאם לצו.

עורך דין משפחה בהרצליה מקצועי ומנוסה

אם אתם לקראת פירוק התא המשפחתי וגירושין מומלץ לכם להתקדם להסכמות בצורה תרבותית ככל האפשר. יתכן והדרך הטובה ביותר היא באמצעות גישור משפחתי לגירושין. במקרה זה כדאי לכם להיעזר בשירותיו של משרד עורך דין דנה יצחק פיקר המתמחה בתחום. עורך דין ירושות בהרצליה דנה יצחק פיקר, מוסמכת לעסוק בתחומי גישור בסכסוכי משפחה וגירושין. המשרד גאה לתת מגוון שירותים בתחומים משפטיים שונים, באופן מקצועי ושקוף, תוך מחויבות למעורבות מלאה של הלקוח, בכל שלב והחלטה. המשרד מתמחה בין היתר בדיני משפחה, דיני ירושות וצוואות, דיני נזיקין, הוצאה לפועל ואיחוד חובות, הסכמים וחוזים ודיני מקרקעין. במידת הצורך, המשרד אף עובד עם מומחים שונים, בשיתוף פעולה מלא לטובת הלקוח, בין היתר עם, שמאי מקרקעין, חוקרים פרטיים, פסיכולוגים ויועצים זוגיים, אקטואריים, רואי חשבון ויועצי מס ועוד.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן