עורך דין משפחה בנתניה

עורך דין משפחה בנתניה

עורך דין משפחה בנתניה

תפקידו של עורך דין משפחה בנתניה

בין עיסוקיו הרבים של עורך דין משפחה בנתניה ניתן למצוא גם ליווי וייצוג בהליכי גירושין וניסוח הסכם גירושין בהסכמה הדדית. ההסכם זה מיועד להסדיר את הסוגיות הכרוכות בפרידת בני זוג ולהביא לסיום הסכסוך של בני הזוג במהירות האפשרית, תוך מתן פתרונות לבעיות העומדות על הפרק. עורך דין משפחה בנתניה צריך לכלול בהסכם במפורט את אופן חלוקת הרכוש, הסדרי המשמורת והראייה המוסכמים, גובה דמי המזונות ועוד.

על האפשרות שליחסים תרבותיים בגירושין

לאחר שבני הזוג מגבשים בעזרת עורך דין משפחה בנתניה את הסכם הגירושין הסופי, הם נדרשים לפנות לבית המשפט או לבית הדין הרבני, לשם אישורו כדין והכנסתו לתוקף מבחינה משפטית. כפי שרבים יודעים, סכסוכי גירושין יכולים להיות ארוכים, מתמשכים ומכוערים ולפגוע רבות במשפחה בכלל ובילדים בפרט, פגיעה גדולה ומתמשכת. גיבוש הסכם גירושין בהסכמה יכול להיות בעל חשיבות גדולה להמשך החיים של כלל המעורבים. גירושין בהסכמה ובגישור מקדמים במידה רבה את האפשרות להמשיך בחסים משפחתיים תרבותיים לטובת הילדים.

ניסוח צוואה בעזרת עורך דין

בחוק אין חובה לערוך צוואה במעמד עורך דין וצוואה יכולה להיות תקפה גם כשאדם כותב אותה לבדו ובעצמו. עם זאת על מנת למנוע מחלוקות בין היורשים מומלץ להיעזר בייעוץ משפטי של עורך דין ירושות בנתניה מקצועי בעת כתיבת הצוואה. נושא זה נמצא במוקד עיסוקו של עורך דין צוואות בנתניה ובעבודתו הוא יכול לסייע בניסוח צוואות עבור אנשים בני כל גיל. שמירה על הכללים בפרקטיקה ובחוק של עורך דין צוואות בנתניה יכול, במידה רבה למנוע מקרים של השפעה לא הוגנות ומעורבות אישית של מישהו מהיורשים בעת ניסוח הצוואה.

לגבי הסכם ממון

בעבודתו של עורך דין משפחה בנתניה הוא נדרש לא מעט לנסח הסכם ממון בין בני זוג. הסכמים אלו נועדו להסדיר את אופן חלוקת הנכסים והרכוש בין בני הזוג במקרה של פרידה, גירושין או פטירה. הסכם ממון יכול למנוע חלק מהמחלוקות הכספיות בין הצדדים במקרה של פרידה או גירושין. הסכם ממון בין כאשר הוא מנוסח היטב, יכול להבטיח מידה רבה של ביטחון בקרב בני הזוג, שאם הזוגיות תסתיים מכל סיבה שהיא, עתידם הכלכלי מובטח וחלוקת הרכוש תיעשה באופן הוגן. בדרך כלל בני זוג לקראת נישואים בוחרים לחתום של הסכם ממון לפני החתונה על מנת להסדיר מראש את מצב הרכוש. במקרים רבים הצורך בהסכם ממון עולה רק לאחר הנישואים. לעיתים מדובר כאשר מי מבני הזוג נמנע מלהעלות את הנושא לדיון מחשש לתגובתו של בן הזוג השני לפני החתונה והביטחון של הנישואים שכבר בתוקף מאפשרים דיון כנה בנושא.

עורך דין משפחה בנתניה מקצועי ומנוסה

במידה והגעתם לכדי פירוק התא המשפחתי וגירושין כדאי לכם להתקדם לקראת גיבוש הסכמות בצורה תרבותית ככל שניתן. יתכן והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות גישור משפחתי לגירושין בהסכמה של משרד עורך דין דנה יצחק פיקר המתמחה בתחום. עורך דין ירושות בנתניה דנה יצחק פיקר, מוסמכת לעסוק בתחומים של גישור בכלל וסכסוכי גירושין בפרט. המשרד גאה לתת באופן מקצועי ושקוף, מגוון שירותים בתחומים משפטיים שונים, תוך מחויבות למעורבות מלאה של הלקוח, בכל שלב והחלטה. המשרד מתמחה בין היתר בדיני משפחה, דיני ירושות וצוואות, דיני נזיקין, הסכמים וחוזים ודיני מקרקעין. במידת הצורך, המשרד עובד באופן שוטף עם מומחים מתחומים שונים, בשיתוף פעולה מלא לטובת האינטרסים של הלקוח, בין היתר עם, חוקרים פרטיים, פסיכולוגים, שמאי מקרקעין, אקטואריים, רואי חשבון ויועצי מס ועוד.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן