עורך דין צוואות וירושות

עורך דין צוואות וירושות

נמצאים במבוי סתום בנוגע לצוואה או ירושה? בכדי שתוכלו לטפל בנושאי ירושות וצוואות, כדאי לכם לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין העוסק בדיני ירושה. עורך דין צוואות וירושות ילווה אתכם
בתהליכים שונים כגון:

  • ניסוח צוואה
  • חתימה על צוואה ואישורה הסופי
  • התנגדות לצוואה
  • ביטול צוואה
  • הגנה על צוואה
  • הפקדת צוואה אצל הרשם לענייני ירושות
  • חלוקת עיזבון ליורשים
  • בקשות לצו ירושה

 

עורך דין מנוסה יכול לעזור לכם גם במקרים בהם בעל העיזבון נפטר ואין צוואה כתובה המפרטת את דרך חלוקת הרכוש, הכסף והנכסים ליורשים.


עורך דין צוואות לכתיבת צוואות אישיות והדדיות


אם אתם מחליטים לנסח צוואה או אחד ההורים שלכם מחליט לנסח צוואה, חשוב לדעת כי יש 2 סוגים עיקריים של צוואות – צוואות אישיות וצוואות הדדיות. צוואה אישית מסתמכת על הניסוח אשר נרשם בצוואה אישית ועל כך שהיא הופקדה אצל הרשם לענייני ירושה של האפטרופוס הכללי. לעומת זאת, צוואות הדדיות מסתמכות אחת על השנייה ומביאות למעשה הסכמה של בני זוג על חלוקת העיזבון של אחד מהם או שניהם לאחר מותם. ב-2 המקרים, עורך דין צוואות יסייע לכם לנסח את הצוואה ולהפקיד אותה אצל הרשם לענייני ירושה.


ניסוח צוואה באופן משפטי ומקצועי

אם אתם זקוקים לניסוח משפטי ומקצועי של צוואה אישית או הדדית, כל מה שאתם צריכים לעשות כאמור הוא לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בדיני ירושות וצוואות ולקבל ייעוץ משפטי לניסוח הצוואה. ניסוח הצוואה יתבצע יחד איתכם על מנת שיקבעו הפתרונות המתאימים ביותר לכם בעת חלוקת הרכוש, הנכסים הכסף במקרה של פטירה.

למי כדאי לפנות בענייני צוואות וירושות?

אם החלטתם לפנות לעורך דין צוואות וירושות, משרד עורכי דין דנה יצחק פיקר הוא הכתובת בשבילכם! משרד עורכי דין דנה יצחק פיקר מתמחה בדיני ירושות וצוואות ומספק שירות מקצועי ואישי ללקוחות בכל רחבי הארץ. צוות עורכי הדין של משרד עורכי דין דנה יצחק פיקר, בעל ידע וניסיון רב בתחום הירושות והצוואות והוא ישמח לספק לכם פתרונות משפטיים לכל בעיה אשר עולה בעת כתיבת הצוואה או חלוקת עיזבון בין יורשים.

פנייה לעורך דין צוואות וירושות ממשרד עורכי דין דנה יצחק פיקר

לתיאום פגישה עם הצוות המקצועי של משרד עורכי דין דנה יצחק פיקר, השאירו את הפרטים שלכם באתר ותענו בהקדם!

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן