הסכם ממון בין ידועים בציבור

הסכם ממון בין ידועים בציבור

בני זוג אשר מנהלים חיי זוגיות משותפים, חיי אישות כבעל ואישה ומנהלים משק בית משותף יחשבו על-פי החוק בישראל כידועים בציבור. ידועים בציבור בהרבה מקרים הם זוגות שהקשר שלהם הוא פרק ב' שלהם בחיים, אך כיום ניתן לראות שינוי דרמטי באחוז הזוגות הצעירים בישראל, המחשיבים את עצמם כזוג לכל דבר ללא נשואים ומגדלים ילדים ביחד ומנהלים משק בית משותף.

בנוסף לכך, ישנם זוגות בישראל אשר אינם יכולים או רוצים להיחשב כנשואים להינשא משלל סיבות (כהן וגרושה/ אחד מבני הזוג לא יהודי ועוד) על כן הם ייחשבו כידועים בציבור במידה ועומדים בקריטריונים שנקבעו בפסיקה. זוגות ידועים בציבור אינם נמצאים בתוך מסגרת מוסד הנישואים, אבל בדומה לזוגות נשואים גם הם יכולים לחתום על הסכםלחיים משותפים אשר יבטיח את הזכויות הכלכליות של כל צד. הזכויות הכלכליות של כל צד בהסכם יהיו מוסכמות במקרה של פרידה ויבטיחו את חלוקת הרכוש בצורה מסודרת

הסכם ממון ידועים בציבור והקשר לצוואה וירושה

כאשר זוג מגיע לשלב עריכת הסכם ממון ידועים בציבור, חשוב שיידע כי הסכם ממון אינו מסדיר רכוש לאחר המוות. רק מסמך צוואה מסדיר את הרכוש לאחר מותו של אדם.


חתימה על הסכם ממון עם עורך דין לדיני משפחה

קיבלתם החלטה סופית לחתום על הסכם ממון בין ידועים בציבור? משרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר ילווה אתכם בכל שלבי הניסוח של ההסכם ועד לשלב החתימה. צוות משרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר כולל מומחים בתחום דיני המשפחה עם ניסיון רב בניסוח הסכמי ממון לידועים בציבור.

דנה יצחק פיקר משרד עו"ד מציע – ניסוח הסכם ממון בין ידועים בציבור

לתיאום פגישה עם עורך דין מקצועי אצלכם בבית או במשרד עורכי הדין דנה יצחק פיקר, התקשרו עכשיו למספר הטלפון של המשרד וקבעו יום ושעה המתאימים לכם ביותר בכדי להתחיל בתהליך ניסוח הסכם הממון שלכם.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן