עורך דין משפחה ברעננה

עורך דין משפחה ברעננה

עורך דין משפחה ברעננה

כל מה שרצית לדעת על עורך דין משפחה ברעננה

עורך דין משפחה ברעננה עוסק בדרך כלל בגירושין וסכסוכי גירושין והסכמי משמורת. כמו גם בירושות, צוואות והסכמי ממון אחרי ולפני הנישואין. החיים המודרניים והעמוסים מאתגרים את התא המשפחתי בכל העולם המערבי כולל בישראל וגברים ונשים במספרים גבוהים מתמיד, מבקשים לפרק את התא המשפחתי. על מנת שלא לנקוט בפעולות והליכים לא נכונים, מומלץ להתייעץ עם עורך דין משפחה ברעננה לשם השגת פתרון של הסכם ראוי ומכובד, עבור שני הצדדים. תמיד עדיף לפנות לפעולות משפטיות בהסכמה, על מנת שלא להיגרר לדיונים משפטיים מורכבים ויקרים עבור כל הצדדים.

ירושות והתנגדות לצו קיום צוואה

במהלך עבודתו של עורך דין ירושות ברעננה הוא נדרש לייצג יורשים המתנגדים לצוואות של נפטרים. במקרים רבים, עורך דין ירושות ברעננה יגיש בשם הלקוח בקשת התנגדות לצו קיום צוואה בטענות שונות. החוק הגדיר את העילות בשמן ניתן להצדיק ביטול של צוואת נפטר. ניתן לטעון תוך הצגת סימוכין ממשיים לחוסר כשירותו של כותב הצוואה בעת עריכתה. אמנם החוק אינו מחייב אדם להיעזר בשירותי עורך דין צוואות ברעננה או כל מקום אחר לשם עריכת הצוואה וכל אחד יכול לכתוב צוואה תקפה מבחינה משפטית ללא ייצוג משפטי. עם זאת עריכת הצוואה עם עורך דין עדיפה בהחלט, מכיוון שהדבר יכול למנוע במקרים רבים, מחלוקות עתידיות לגבי כשירותו של המוריש או לגבי קיומן של השפעות חיצוניות פסולות, בעת עריכת הצוואה.

לגבי כתיבת צוואה

שמירה על הכללים בחוק והפרקטיקה בעזרת עורך דין צוואות ברעננה בניסוח צוואה יכולה להביא במקרים רבים למימוש חלק של הצו לקיום הצוואה. העורך דין יכול לוודא שהמוריש מתכוון בלב שלם לתוכן צוואתו ואינו תחת השפעה שאינה הוגנות, מצד מי מהמוזכרים בצוואה. בית המשפט מתייחסים ברצינות הראויה ובאמון רב לצוואות שנערכו בידי עורך דין מקצועי, בבואם להוציא צו קיום צוואה. עם זאת גם צוואה שנוסחה בידי העורך דין הטוב ביותר, אינה מבטיחה את הוצאתה אל הפועל בידי בית המשפט. כאשר יורש שרואה את עצמו נפגע מהצוואה, הוא יכול להתנגד לה בבית המשפט. את טענותיו הוא צריך להגיש בתצהיר הנתמך בראיות ובמסמכים רלוונטיים. כאמור התנגדות לצוואה אפשרית רק בהתאם לעילות ספציפיות שהוגדרו בחוק. העילות הן, פגמים בצוואה, מעורבות בעריכת הצוואה, העדר כשירות, השפעה בלתי הוגנת זיוף צוואה, ועוד. כאשר בית המשפט מקבל את טענת המתנגד ומוציא פסק דין הפוסל את הצוואה, החוק קובע כי חוזרים לכללי הירושה הרגילים לכל מקרה בו אין צוואה כלל וקרובי המשפחה השונים יורשים על פי הסדר בדין.

כללי הירושה בחוק

צוואה קובעת את אופן חלוקות עיזבון המוריש ובמידה והיא מאושרת על ידי בית המשפט היא מבטלת כל סדר ירושה טבעי אחר. המוריש רשאי לנשל את בניו ללא צורך בהסבר משום סוג. כאשר נפטר לא כתב צוואה, העיזבון עובר ליורשים בהתאם לסדר הירושה החוקי. היורשים הם תחילה בן/בת הזוג, ילדי המוריש ולאחר מכן צאצאיהם. במידה ולנפטר אין קרובי משפחה מדרגה ראשונה הירושה תועבר לקרובי משפחה מדרגה רחוקה יותר בהתאם לסדר החוקי.

משרד עורך דין משפחה ברעננה מקצועי ומנוסה

אם את או אתה לקראת גירושין ורוצה להתקדם בצורה תרבותית ככל האפשר, באמצעות גישור משפחתי בפרידה או שאתם צריכים עזרה עם ניסוח של צוואה, כדאי לכם להכיר את עורך דין משפחה ברעננה דנה יצחק פיקר, בעלת הסמכה לעסוק בתחומי גישור, גירושין ומשפחה. משרד עו"ד דנה יצחק פיקר גאה לתת מגוון שירותים משפטיים איכותיים ומקצועיים במעורבות מלאה של הלקוח ובשקיפות מלאה בכל שלב והחלטה. המשרד מתמחה בדיני משפחה ומעמד אישי, נזיקין, הוצאה לפועל, חוזים, נדל"ן ועוד.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן