עורך דין משפחה הוד השרון

עורך דין משפחה הוד השרון

עורך דין משפחה הוד השרון

מה חשוב לדעת לגבי עורך דין משפחה הוד השרון

עורך דין משפחה ברעננה עוסק בדרך כלל בהסכמי ממון בין בני זוג ידועים בצבור או לפני ואחרי נישואים. עורך הדין אך מלווה בגירושין וסכסוכי גירושין סביב חלוקת הרכוש שנצבר במהלך הקשר והסדרי המשמורת. עוד בתחום עיסוקו ניסוח צוואות וסכסוכי ירושה. כשמדובר על פרידה וגירושין חשוב מאוד שלא לפעול באופן אימפולסיבי ולהתייעץ עם עורך דין משפחה הוד השרון לפני נקיטת כל פעולה, שיכולה להשפיע על הסכסוך המשפחתי. באופן כללי למען הילדים והמשך קשר תרבותי ומכבד בין בני הזוג לשעבר, מומלץ לנסות להגיע להסכמות סביב אופן חלוקת הרכוש והסדרי הראייה והמשמרות. במקרים רבים עורך דין משפחה הוד השרון שהוא גם מגשר מוסמך יהיה הכתובת הנכונה, לליווי ההליך ולהגעה להסכמות בדרכי שלום מחוץ לכותלי בית המשפט.

ייצוג של מתנגדים למימוש צוואה

במהלך עבודתו של עורך דין ירושות בהוד השרון הוא נדרש גם לעיתים לייצג יורשים שמתנגדים להוראות בצוואת הנפטר. במקרים אלו יש להגיש תצהיר עם בקשה להתנגדות לקיום צו הצוואה. את טענותיו הוא מעלה בתצהיר. בו עליו לנמק באופן המגובה ונתמך בראיות ובמסמכים. בישראל התנגדות לצוואה אפשרית רק בהתקיים העילות שהוגדרו בחוק, למשל, שנפלו פגמים בצוואה, המעורבות של מי מהיורשים בעריכת הצוואה, העדר כשירות של הנפטר בעת ניסוחה, השפעה בלתי הוגנת על ידי אחד היורשים, כמו גם טענה לגבי האותנטיות של הצוואה או זיוף של הצוואה, ועוד.

כללי הירושה בחוק

כפי שיודע כל עורך דין ירושות בהוד השרון צוואה המאושרת על ידי בית המשפט מבטלת כל סדר ירושה טבעי אחר. בצוואתו המוריש רשאי לנשל את בניו ללא צורך בשום הסבר. כאשר נפטר לא כתב צוואה, העיזבון עובר ליורשים השונים בהתאם לסדר הירושה שהוגדר בדיני משפחה. היורשים הם תחילה בני הזוג, והילדים הביולוגיים של המוריש. כאשר אלו כבר אינם בין החיים סדר הירושה לצאצאיהם. במידה ולנפטר אין כלל קרובי משפחה מדרגה ראשונה, הירושה תועבר לקרובי משפחה בדרגה רחוקה יותר בהתאם לסדר החוקי.

אופן כתיבת הצוואה

חשוב מאוד להקפיד על הכללים בחוק ובפרקטיקה בעריכת כתיבת הצוואה וניתן לשם כך להיעזר בשירותיו של עורך דין צוואות בהוד השרון עבור כתיבת הצוואה. במהלך הכתיבה יש לעשות שימוש בשפה בהירה ופירוט ברור הכול את כלל הנכסים השונים הרלוונטיים. פעולות אלו יכולות במקרים רבים להביא למימוש חלק של הצו לקיום הצוואה ולקיום רצונותיו של הנפטר. עורך דין צוואות בהוד השרון יכול לוודא במועד החתימה, שהמוריש אכן מתכוון בלב שלם לתוכן צוואתו נוכחות העורך דין יכולה אף לוודא שהמוריש אינו נתון ללחצים שונים והוא ואינו תחת השפעה שאינה הוגנות, מצד מי מהיורשים שמוזכרים בצוואה.

עורך דין משפחה הוד השרון מקצועי ומנוסה

אם אתם לקראת פירוק הקשר הזוגי וגירושין מומלץ לכם להתקדם בצורה תרבותית ככל האפשר. יתכן והדרך הטובה ביותר תהיה באמצעות גישור משפחתי לגירושין. במקרה זה כדאי לכם להיעזר בשירותיו של משרד עורך דין משפחה הוד השרון דנה יצחק פיקר המתמחה בתחום. עו"ד דנה יצחק פיקר, מוסמכת לעסוק בתחומי גישור בגירושין וסכסוכי משפחה. המשרד גאה לתת מגוון שירותים משפטיים באופן מקצועי ושקוף, תוך מחויבות ומעורבות מלאה של הלקוח בכל שלב או החלטה. המשרד מתמחה בין היתר בדיני משפחה ומעמד אישי, דיני נזיקין, הוצאה לפועל ואיחוד חובות, הסכמים וחוזים, נדל"ן ודיני מקרקעין ועוד. במידת הצורך המשרד עובד עם מומחים שונים בשיתוף פעולה לטובת הלקוח, בין היתר עם, חוקרי פרטיים, שמאי מקרקעין, פסיכולוגים ויועצים זוגיים, ראי חשבון ויועצי מס ועוד.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן