עו"ד הסכם ממון

עו"ד הסכם ממון

עו"ד הסכם ממון

 

הסכם ממון הוא מסמך הנחתם בין בני זוג לפני או אחרי הנישואים על מנת להסדיר נושאים חשובים ולהגן על מצבם הכלכלי בו היו לפני תחילת הקשר של חייהם המשותפים ובמקרה של פרידה. הסדר זה חוסך אי הבנות ומאבקים משפטים אם וכאשר זוג מחליט לסיים את הקשר. חשוב לצייין כי מעמד של נישואין הוא אינו תנאי חובה על מנת מנת לחתום על הסכם מסוג זה. הליך החתימה הוא ארוך ולא פשוט ולכן מומלץ מאוד להיוועץ במומחה לנושא שילווה את הזוג בכל צעד ושעל עד לחתימת ההסכם.

הסכם ממון בין ידועים בציבור

על -פי הגדרת החוק במדינה ישראל, ידועים בציבור הם בני זוג אשר מנהלים חיי זוגיות, חיי אישות ומנהלים משק בית משותף ללא נישואין. יש לציין כי זוגות מסויימים אינם יכולים להיחשב נשואים היות ולא עומדים בקריטריונים של מדינת ישראל לקבלת היתר הנישואין. הם גם יהיו תחת הקטגוריה של ידועים בציבור. זוגות שחיים ללא מסגרת נישואים יכולים להסדיר ולהגן את מעמדם הכלכלי, נכסיהם ונושאים נוספים בחייהם המשותפים או בעת פרידה דרך הסכם שנקרא: הסכם לחיים משותפים או הסכם ממון בין ידועים בציבור. ניתן לקשר הסכם זה גם במקרה שחלילה אחד או שני בני הזוג הולכים לעולמם, הסדרת הורשת רכושם וממונם למי שיבחרו בכך או במציאות שבה או הולידו צאצאים, דואג ההסכם כיצד יועבר אליהם על פי חוק.

משרד דנה פיקר יצחק -עו"ד הסכם ממון

חתימה על הסכם המשמר את מצבם הכלכלי של כל אחד מבני הזוג במהלך הקשר הזוגי ומסדיר את חלוקת רכוש של בני הזוג במקרה של פרידה הוא הליך בירוקטי ארוך ומייגע. על מנת להעניק לחוזה זה מעמד משפטי נדרשים אישורים רשמיים של מספר רשויות, בית משפט לענייני משפחה, בית הדין הדתי הרלוונטי לבני הזוג או אישור נוטריון, הכל ביחס לסוג החוזה. לכן צוות משרד עורכי הדין, דנה יצחק- פיקר, מעניק לרשות בני הזוג את טובי המומחים בתחום דיני המשפחה עם ניסיון רב בניסוח הסכמי ממון לידועים בציבור,עו"ד הסכמי חיים משותפים שלנו ידעו לנסח עבור הזוג את ההסכם הכי נכון עבורם אשר יטיב עימם בכל אשר יהיה.

 

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עו"ד הסכם ממון לפני נישואים במשרד או בבית הלקוח, ניתן ליצור קשר עם משרדנו.

תחומי עיסוק המשרד

עוד מאמרים

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם?

ניכור הורי מצד האם כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם? בכדי לדעת כיצד מתרחש ניכור הורי מצד האם, תחילה חשוב להבין מהו בכלל ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי?

איך מונעים ניכור הורי? איך מונעים ניכור הורי? ניכור הורי זוהי תופעה המתרחשת כאשר ילדים להורים גרושים או פרודים מפגינים יחס עוין וחוסר נכונות ליצירת

ייעוץ בחינם

דילוג לתוכן